Witajcie

Witajcie

sobota, 2 lutego 2013

Przeczytaj to dla mnie bardzo ważne

 Cześć kochane , przepraszam że nie dodałam  rozdziału przez dłuższy czas ale miałam coś w stylu blokady .Już jest wszystko dobrze i 21 czeka tylko na poprawę i publikację jeśli ktoś czeka w ogóle . Wczorajszy dzień był dla mnie najgorszym w życiu ponieważ tragicznie zginęło moje małe zwierzątko które bardzo kochałam .Dla tego proszę o wyrozumiałość przy czytaniu 21 bo napisałam go z wielkim trudem godzinę przed śmiercią .1.2.2013 - to dla mnie najgorszy dzień w życiu  , nie potrafię opisać tego jak źle się teraz czuję . Miałam napisać epilog i dwa dodatki w ten weekend ale same rozumiecie że teraz potrafię tylko płakać .Obiecuję że postaram się dodać je w tym tygodniu .Do napisania Kocham was :*** Nat

2 komentarze:

  1. Współczuję Ci utraty przyjaciela i doskonale rozumiem że to dla Ciebie tragedia i potrzebujesz czasu. Nie martw się, ja poczekam i myśl że inni także to zrobią. Rozdział dodaj jak będziessz czuła się na siłach, nie chcę żebyś była do tego jakkolwiek zmuszana. Szanuję wszystkie Twoje decyzje i ckerpliwie będę czekała na kolejny wpis. Dziękuję, że napisałaś wyjaśnienia swojej nieobecności. Szczere kondolencje i pozdrowienia. {*} ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca Ci współczuje. Ohh...nawet nie wiem co napisać. Teraz pewnie czujesz się okropnie i nie wiesz co ze sobą zrobić. Nie chcę Ci się nic robić...najchętniej byś płakała. Wybacz..jakoś mnie na wykłady wzięło. Zgadzam się z Belive In Love - dodasz rozdział jak tylko będziesz na siłach. Ja będę cierpliwie czekała.
    Trzymaj się jakoś kochana.

    OdpowiedzUsuń