Witajcie

Witajcie

środa, 19 grudnia 2012

PRZECZYTAJ :)

Hej :) Na początek chciałam was bardzo ale to bardzo przeprosić za moje notoryczne błędy w pisowni. Ortografia nie jest moją dobrą stroną , jestem dysortografką mimo to ,że każdy rozdział sprawdzam po dwa razy zawsze coś zostanie. Mam już napisane dwa kolejne rozdziały.Jeden dodam w piątek wieczorem a drugi 24 na wigilię. Nie wiem ile jeszcze pojawi się nowych rozdziałów możliwe ,że około 5 + epilog ale to zawsze może się zmienić. Chciała bym zapytać się czy ktoś nie zechciał by zostać czymś w rodzaju bety.Jest to osoba która zanim dodała bym rozdział sprawdziła by ortografię i ewentualne pomyłki. Bardzo mi zależy ,jeśli byłby ktoś chętny proszę zostawcie komentarz lub napiszcie do mnie na mojego TT @LARRYFOUREVER . Z góry dziękuję. Kocham was za te 1,1800 wyświetleń
Nat :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz