Witajcie

Witajcie

czwartek, 1 listopada 2012

Prolog


                                                                           PROLOG


                                                                           *HARRY
* Mam  18  lat, za tydzień zacznę studiować w Londynie  muzykę wokal-instrumenty .Cieszę się ,że wybrałem akurat   ten  gdyż interesuje się muzyka i chciałbym zajmować się nią . Mieszkam w małej miejscowości Cholmes Caple  ,   jakieś  trzy godziny od Londynu . Mam starsza siostrę Gemmę . Moja mama ma na imie  Anne jest moją  najlepsza przyjaciułką , zawsze mogę liczyć na jej wsparcie . Mój ojciec zostawił nas gdy byłem mały , od tego czasu ja z mam i siostrą trzymamy się  blisko i mówimy sobie wszystko . Ostatnio moja siostra przyszła   z  chłopakiem  do domu ,abyśmy mogli z mama się z nim zapoznać . Anne jest zaskoczona  Ashem . Dla mnie jest  sympatyczny . W typie mojej starszej siostrzyczki . Dość już o tym  za trzy dni wyjeżdżam do akademika , mam Dzielic pokuj z jakimś  chłopakiem  mam nadzieje , że będzie fajnie . Nie mam zamiaru użerać się z jakimś kujonem albo  „imprezowiczem”


                                                                             *LOUIS
* Mam 19 lat , mieszkam w małej miejscowości Doncaster ,za trzy dni zacznę studiować w Londynie
muzykę  wokal - instrumenty .Nie mogę się już doczekać  aż stanę w akademiku i poznam współlokatora . Dostałem list od uczelni , ze mój pokój to 119 . obok ma być  truj osobowy pokój  . Bardzo mi to pasuje ,że  oprócz mnie  mojego współlokatora i trójki sąsiadów  nie będzie więcej ludzi na piętrze

* Mieszkam z moja mamą  i czterema siostrami Lottie (15 lat) , Fizzy( 13 lat ) i dwiema małymi bliźniaczkami  Daisy  i Pheobe . Ojciec często i na długo wyjeżdża . Najlepszy  kontakt mam z Lottie  to dla tego ,że jest najstarsza  często z nią  rozmawiam na wszystkie tematy , o moich uczuciach  . Często zwierza mi się ze swoich  czasami udanych czasami nie udanych związków  jest dla mnie bardzo wyjątkowa . Inne siostry tez bardzo kocham ale to właśnie z Lottie mam tę nie powtarzalna więź .

* Jestem już umowny z mamą , że  w poniedziałek 1 września rano zawiezie mnie na rozpoczęcie roku nie mogę się już doczekać.


                                                                                  *ZAYN
* mam 19 lat  aktualnie mieszkam z moim  najlepszym przyjacielem Niallem  w Londynie . Za trzy dni zaczynamy studnia na  uczelni muzyki wokalno – instrumentalnej  . Muzyką zajmuję się już o dawna  .Mama zawsze powtarza mi , że mam nie powtarzalny talent i muszę  go wykorzystać . zapisałem się na te studnia bo chciałem spełnić swoje marzenie i poznać kilkanaście nowych wspaniałych ludzi z  podobnymi zainteresowaniami . Nialla znam od 2 roku życia . Mieszkaliśmy w jednym domu . Gdy skończyliśmy 18-stke ,postanowiliśmy się  wyprowadzić   i wynająć coś w Londynie . Niestety mieszkania są tu bardzo drogie a ja  i Niall z naszych małych pasji w Mc Donald nie utrzymujemy już go  . Będziemy mieszkać  w akademiku przy uczelni . Niestety  nie było już wolnych pokoi dwu osobowych i musimy zamieszkać z jakimś chłopakiem , w sumie nie jest tak źle , poznamy nowa osobę i na pewno się zaprzyjaźnimy . Nie wierze ,że to mówię ale  mogę się już doczekać poniedziałku. 


                                                                       

                                                                                * NIALL
*  Mam 19 lat ,  z pochodzenia jestem Irlandczykiem . Gdy miałem 2 latka rodzice przeprowadzili się na przedmieścia Londynu , tam poznałem rodzinę Malików i mojego najlepszego przyjaciela Zayna z którym aktualnie mieszkam od półtorej roku . w poniedziałek zaczynamy studia ,  nie mogę się już doczekać  te wszystkie imprezy i  spotkania . Nie mam też nic przeciwko nauce , lubię uczyć się ciekawych  rzeczy . Uwielbiam muzykę  i grę  na gitarze  , gram od 8 roku życia  , sprawia mi to dużą przyjemność .  Mam zamieszkać  wraz z Zaynem i jakimś  chłopakiem w pokoju 118 na trzecim piętrze , jest to najmniejsze piętro  w całym akademiku , oprócz naszego pokoju znajdują się tam  dwu osobowy pokój 119  z którego mam nadzieje zaprzyjaźnić się z mieszkańcami , dwa składziki na miotły 
suszarnia i  szatnia . Jestem zadowolony , że nie  będą nam bardzo przeszkadzać ,przynajmniej mam taka nadziej  . Bardzo chce  poznać też tego chłopaka z którym będziemy mieszkać   . Do poniedziałku jeszcze  nie całe 72 godziny muszę  zacząć się pakować – będzie fantastycznie ! 


                                                                           *   LIAM
 Mam 19 lat  mieszkam jakieś 2 godziny od Londynu w którym za trzy dni mam zacząć studia . Z jednej strony jestem bardzo podekscytowany i cieszę się jak idjota a z drugiej  bardzo się boję . Jadę tam sam  bez nikogo , mam mieszkać  z jakimiś  dwoma chłopakami w akademiku  . występowałem kiedyś w X-factor , doszedłem do domu jurorów ale  Simon  Cowel powiedział , że jestem za młody  ( miałem wtedy 14 lat ) i nie dam rady sławie która czeka na mnie  i , że mam spróbować  za kilka lat . Byłem załamany to była dla mnie duża szansa . Nie zrezygnowałem z muzyki   właśnie dla tego mam zamiar osiągnąć duże sukcesy na studiach . Chciałbym też należeć do jakiegoś  zespołu i być w nim wokalista . Do  Londynu    będę jechał pociągiem wcześnie rano  by zdążyć na rozpoczęcie i się nie spóźnić .


  No  to to jest prolog wiem że trochę  krótki ale pisałam go  z dwie godziny   połowę  na chemii i biologii   mam nadzieję że się  wam spodoba , ja osobiście myślę że można było napisać  to lepiej ale nie dostałam daru do pisania super opowiadań , pierwszy rozdział możliwe ze już jutro  lub dziś zależy czy ktokolwiek się tym zainteresuje  . pozdrawiam Nat :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz